Rejser

Day 1 in Norway

n 5

(Jakke fra American dreams, taske fra My Bagup og solbriller fra Dinebrillerdk)

norge 1

Skærmbillede 2017-02-19 kl. 11.54.50
n 4

Vi kom frem til skønne Trysil i går eftermiddag. Vi er et stort hold afsted og jeg tog derfor med min fætter, kusine og faster i fly og derfor var turen heldigvis ikke så lang som de andres, der skulle køre mange mange timer 😉 Heldige os! Nå men i morges vågnede jeg tidligt og jeg bestemte mig for at starte dagen med en lille tur i jacuzzien, og det fortryder jeg ikke 😉 Selvom der er koldt udenfor er det et skønt vejr, og hvor fedt er det lige at have udsigt over sneen og de flotte bakker når man sidder i sin badedragt i det varme vand. Bagefter spiste vi alle sammen morgenmad og så var det ellers videre på ski. Jeg har ikke stået på ski i flere år, men heldigvis er det ikke noget man glemmer så let. Men.. da vi så skulle til at hjemad for at få lidt frokost, skulle min mor og jeg lede efter min lillebror som var faldet af liften haha. Så vi måtte køre ned af bakken, som SELVFØLGELIG var sort – og det skal altså lige siges at så øvet er jeg heller ikke! Men vi gjorde det! Men da vi så kom ned, så var der ingen lillebror, så nu sidder min mor og jeg i hytten og venter på de andre kommer tilbage haha – hvilken start på dagen.

We made it to Trysil yesterday. We are many people who are travelling together so me, my cousins and my aunt took the plain to get here. Lucky for us, because the other ones had to drive and it was a very long trip. This morning I woke up early and therefore I decided to take a dip in the jacuzzi and that, I do not regret 😉 Even though it’s could outside it’s a very nice weather and what better is there to sit in a hot jacuzzi and enjoy the view. Afterwards we had breakfast and then we got ready for skiing. I haven’t been skiing for years but it’s not something you forget that easily. But when we had to get back my brother fell off the lift and therefore me and my mom had to get him and that meant we had to drive down the hill and it off pist, which means it’s very difficult. And I’m not that good lol. But we couldn’t find my brother so now my mom and I am waiting in the house for all of them. What a lovely day 😀