Mad Personlig Rejser

Food, spa and more food

Hey guys! Jeg er lige kommet hjem og har netop lagt mig på min seng efter en meget lang dag. I går ankom jeg til London, hvor jeg er sammen med min familie, og nu inden jeg går i seng, ville jeg lige dele et par bidder med jer 🙂 Vi bor på et super lækkert hotel (Hotel Cafe Royal) som ligger 1 minut væk fra Picadelly Circus – wuhuu hvor alle butikkerne er 😉 I går da vi kom blev vi budt velkommen med lidt champagne og små snacks! Men vi tænkte, gad vide om vi ikke også skulle bestille lidt afternoon tea – bare for oplevelsens skyld og okay for mig.. måske da også lidt for billederne haha. Og hold nu op det skal jeg lige love for vi fik i stor stil, et rullende kagebord (nam nam). Afternoon tea består jo oftest af varme scones, nogle små kager og selvfølgelig te – så vi spiste os super mætte inden vi skulle ud og kigge lidt i butikker 😉

Hey guys! I just came back to my hotel and went straight to my bed, I am so tired after a long day of shopping! Yesterday I arrived to London together with my family, and before I am going to bed I wanted to share some things with you. We live at this wonderful hotel (Hotel Cafe Royal)  only one minute away from all the shopping. Yesterday when we arrived we got champagne and snacks for our arrival, that was so great but then we also thought.. let’s have some afternoon tea just for the experience. So we ordered some cakes to the room and in came a table full of cakes and scones and hot tea. This was also very delicious and just after that, we went out to do some shopping 🙂

Vi gik tidligt i seng for at være ‘friske’ til i dag – og vi startede dagen med en english breakfast. Der var både æg, bønner, toast og black pudding! Så endnu engang blev vi super mætte i den gode engelske mad! Efter morgenmaden havde jeg et shoot, meget mere kommer om det snart, og i mens var de andre ude at shoppe lidt inden vi alle mødtes til lidt forkælelse (MASSAGE) !! Åh det var så skønt, jeg har rejst en del på det sidste, så jeg nød virkelig at ligge og blive forkælet 🙂

We went home to bed early because we were very tired.. We started today with some lovely english breakfast, with beans, eggs, toast and black pudding! After the breakfast I had a shoot, much more to come, and while I was shooting my family went out shopping until we all met and had a massage together 😉  I have been travelling a lot lately so it was so amazing just to relax a bit and just enjoy being spoiled!

Slut på dagen, efter en masse sightseeing (bestående af at lede efter Zara og meget mere haha) besøgte vi Jamie Oliver’s Italien restaurant! Her fik jeg en lasagne, en af mine livretter, samt en ginger mojito (jeg vælger tit uden alkohol hvis jeg ikke skal i byen efter, for smagen er stadig vildt frisk og lækker) og tilmed min anden livret, hvis man da kan kalde den det, sweet potato fries!! Men al den snak om mad og massage har gjort mig vildt træt, så jeg vil gå i seng og stå op til en ny dag i morgen i London <3

At the end of the night, after we have been looking for shops all day haha, we decided to have dinner at Jamie Oliver’s Italien restaurant. I got lasagne, one of my faves, and a ginger mojito and of course sweet potato fries!! I am so tired now so I’m going to bed excited to wake up to another great day in the streets of London <3