Viser kategori

Rejser

Mykonos vlog

Hey alle sammen! Så fik jeg endelig tid til at poste min vlog fra min tur til Mykonos. Jeg har virkelig gjort mig umage denne gang, og håber virkelig at i kan lide den. Jeg vil egentlig bare lade videoen tale for sig selv xx Find den HER   Hi everyone! I finally had the time to edit the vlog I did from Mykonos and it’s now live on Youtube and here. I tried really hard to make this one…

Summer days in Mykonos

Hej alle! Så er det blevet aften her i Grækenland og jeg har lige sat mig ned på min mobil, for at skrive dette indlæg. Sagen er den, at vi mistede vores bagage fra DK til Mykonos på vej herhen. Da vores kufferter ikke var på bagagebåndet, må jeg indrømme at jeg gik lidt i panik :O Når jeg rejser, har jeg altid en masse produkter i min kuffert som jeg skal reklamere for, selvfølgelig. Og jeg udnytter altid de…

On my way to Mykonos

Hey mine kære læsere! Nøj hvor har jeg savnet at skrive indlæg her på bloggen, og jeg ved godt jeg siger det altid (at ja, jeg skal blive bedre til at opdatere jer) men nu så jeg mit snit til at starte op igen! Jeg er på vej til mykonos med min lillebror, og vi har glædet os rigtig meget 😉 Det er første gang vi skal sætte vores ben på en græsk ø, og jeg har vildt høje forventninger.…

Mad Personlig Rejser

Food, spa and more food

Hey guys! Jeg er lige kommet hjem og har netop lagt mig på min seng efter en meget lang dag. I går ankom jeg til London, hvor jeg er sammen med min familie, og nu inden jeg går i seng, ville jeg lige dele et par bidder med jer 🙂 Vi bor på et super lækkert hotel (Hotel Cafe Royal) som ligger 1 minut væk fra Picadelly Circus – wuhuu hvor alle butikkerne er 😉 I går da vi kom…

Mad Personlig Rejser

Positano we are here !

Så er vi kommet frem til Italien og hold nu op hvor er her skønt! Vi har seriøst fået den vildeste suite her på La casa de Peppe med fantastisk udsigt og et super lækkert værelse 🙂 Vi ankom i går eftermiddags og pakkede stille og roligt ud hvorefter vi gik ud og fik noget at spise. Jeg fik den klassiske Spaghetti Bolognese, fordi den går man aldrig rigtig galt i byen med haha. Vi blev både serviceret med mini-champagne…

Personlig Rejser Shopping

Packing for Italy

Hola! Så rejser jeg til Italien i morgen!! Lige for tiden har jeg simpelthen så mange spændende rejser, og det er skøn. Europæisk sommer er jo helt fantastisk og jeg besluttede mig derfor for,  at spørge min dejlige barndoms-veninde Rebecca, om hun ville en tur med mig til Positano. Jeg har kun været i Italien en gang, og det er nogle år siden, og vidst på en rigtig campingferie haha. Denne her ferie bliver lige mig, vi skal bo i…

Rejser

My trip to Cannes (video)

Hey babes! Wuhuu så fik jeg prøvet at lave en Vlog! Hold nu op hvor har det været morsomt at filme alt hvad vi har lavet. Jeg har var der kun meget kort, 2 dage – men hold nu op hvor har jeg bare haft de fedeste dage ever! Bådfester, strand, pool og diverse after party’s!! Det er jo min første gang jeg prøver, og næste gang skal den nok blive endnu bedre, men tænkte det kunne være sjovt anyways…